من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

درگیر

پنجشنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۱۳ ب.ظ

و من سخت درگیر ِ دلتنگی اَم ...

دلتنگ ِ صدایت، خودت، عطرت ... نامردی است یآر! نــه؟

  • ۹۳/۰۱/۲۱
  • بآنوی یار

نظرات  (۱)


اینجــا صـدای پـا زیــاد می شنــوم...! 
امــا هیچکــدام تــو نیستــی ...! 
دلــــــم ؛ را خوش کردم
به این امید 
که شایــد ؛ پابرهنه میایی ... 
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی