من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

#تولدینگ

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۲۸ ب.ظ

خُب، امـروز من 22 سال تمـام شدم!

تو یه سکانسی، من دارم ماشینُ از حیاط میارم بیرون، البته قبلش هم مسیج فرستادم واسه علی دارم میرم بیرون... خلاصه موقع بیرون آوردن از حیاط، خـواهرم میگه اِ نسیم؟ اونورُ نگاه کن. یه آقای آبی پوش، تو یه دستش گل، تو دستِ دیگه َش جعبه کیک... :) نمیدونم چی بگم، داد میزنم: ماماااااااان؟ علی رو... ^_^ میاد بیرون، و میبینه! یه چیزایی به هم میگن، میان سوار میشن و میریم...

تو سکانس دیگه، وقتی برمیگردیم، بابا میره با علی صحبت میکنه و میان داخل. منم تو حیاط کنار علی وایسادم، مرغ عشقایِ خواهرمُ نشونش میدم که بابا دیشب خریدتشون. میگم اگه حدس زدی اسماشون چیه؟ میپرسه چیه؟ میخندم و میگم "زری و قلی" :)) [رو زری و قلی کلیک کنید.]

مامان میاد صدام میکنه، میگه حاضـر شو دیگه!! میگم خُب مامان کجا میریم؟ میگه رستـوران.

تو یه سکانس دیگه، واردِ همون باغی میشیم که من واسه تولد علی اونجا دعوتش کرده بودم! ^_^ از سوپ و سالاد سه منظوره و ناگت مرغ و دلمه و شیرینی کوفته ای و... گرفته تــــا خودِ غذای اصلی، فقط میخوریم و عکس میگیریم.. اونم 6 نفری!

+ بقیه پست، بعــداً.

  • ۹۴/۰۳/۲۰
  • بآنوی یار

نظرات  (۴)

تولدتون مبارک :) (البته با تاخیر)...ایشالله به همه ی آرزوهاتون برسین و خوشبخت باشین :)
پاسخ:
مرسی عزیز دلم :*
  • نسیم و حامد
  • سلاااااام, بالاخره پیدات کردم! البته اون لوسه بلاگ هم بود که اونم داغون شد! اول عقدتونو تبریک میگم, تولدتم مبارک باشه, خوشحال شدم روزاتون حسابی قشنگ شده, شادیتون مستدام...^_^
    پاسخ:
    سلام عزیزم :)
    ممنونم گلم :)
    مررررسی ^_^
  • دختری از جنس حوا
  • سلام نسییییییییم خانوم
    تولدت مبارک دختر خردادی, عقدت مبارک عروس خردادی
    اابته معذرت هردو با تاخیر
    دیشب یهو یادم افتاد که یه وب دیگه داشتی, اومدم سرچ کنم پیداش کنم
    خیلی خوشحالم بابت روزای قشنگتون
    ان شاءالله سالیان سال کنار هم زیر سایه ی خدا
    قشنگن مرغ عشقاش دقیقا شبیه مرغ عشقیه ک شوهرم داره البته منو حسین جونم رفتیم باهم ی جفت براش خریدیم البته ماده بود ک من انتخابش کردم خیلی نازه سفیدوی کوچولو رنگ آبیه فیروزه ایم داره روبدنش :))
    پاسخ:
    الهیییییی :))