من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

با عشق

چهارشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۵ ب.ظ

شکر خدا، یآر کارش رو گسترده تر کرده و یه دستگاه بزرگ گرفتن که این روزا سرش گرم اون شده. مامان دلمـه برگ میده براش برم، یخورده گوجه سبز گوشه یخچال براش نگه داشته بودم با یه آبنبات قهـوه خارجی! میرم میبینم تنهاست و داره کولر رو تنظیم میکنه. رفته رو چهار پایه. همی که میاد پایین یه بوسه میزنم به لپش و میگم: «خسته نباشی آقا» وسایل هایی که بردم رو میذارم رو میز، دو تا صندلی میاره کنار هم، میشینیم و شناسنامه هامون و سند ازدواجمون رو نشونش میدم. امضا هامون رو مسخره میکنیم و میخندیم. دلمه ها رو میخوره و کلی خوشش میاد و به ترتیب گوجه سبزا و آبنبات...

میریم بیرون، دلم پیاده روی تو اون خیابونایی رو میخواست که دست تو دست رفتنمون آرزوم بود. ساعت ها رو تو خیابون مذکور و پاساژ هاش میگذرونیم و گل فروشی ها رو نگاه میکنیم و حرف میزنیم. اصلاً متوجه نمیشیم چطور زمان میگذره. پیشنهاد میده بریم یه چیزی بخوریم. دوباره از سر میگیریم و برنامه رو...

میریم تو یکی از گل فروشی ها و این کوچولو ها رو برام میگیره. و من میخوام با عشق بزرگشون کنم و عشق بورزم به تک تکشون...

تو دلم میگم کاش سوار تاکسی نشیم و پیاده برسونتم. ولی فقط تو دلم میگم، چون کار کرده و خسته هست. ولی میبینم خبری از تاکسی نیست و بــه بــه...

اینم عکس حلقه و شناسنامه ها

  • ۹۴/۰۳/۲۷
  • بآنوی یار

نظرات  (۱۶)

به سلامتی ایشالله که تو کارشون هر روز موفق تر شن :)

الان اگه من دلمه برگ و گوجه سبز و آبنبات بخوام مسئوولین جوابگو هستند؟از اون بستی هایه تو عکسم میخواااااممممم :(

اون کاکتوس کوچولواا خیلی باحال و خوشگلن 3> 3> 3> 3> به نظرم اگه واسشون اسم بذارین خیلی خوب شه :)

راستی حلقه هاتونم خیلی خوشگل ;) :)
پاسخ:
الهی آمین :)
ببخشید بهاره جون :(
اوهوم، اسم دارن اتفاقا :)) مثلاً یکیش "کچلِ گروه" اسمش :))
مغسی :* 
  • نسیم و حامد
  • ای جونم, خدا رو شکر^_^ راستی میخواستم اینستاگرامتو بگیرم, ولی حالا با این وضع بلاگفا نمیدونم چه جوری:/
    پاسخ:
    بلاگفا :|
    ای جااااااااااااااان♥
    بترکه چشم‌حسود ایشالاااا
    پاسخ:
    :**
    ای جااااااااااااااان♥
    بترکه چشم‌حسود ایشالاااا
    سلااااااااااااااااااااام
    من تو بلاگفا میخوندمت...خیلی اتفاقی اینجا رو دیدم ...

    وااااااااااااای مباااااااااااااااااااارکه نسییییییییییییییییییم جان...

    خوشبخت شید بچای هم پیر شید ایشالله...
    همون روزا یکی از عزیز ترین دوستان منم ازدواج کرد...اسم همسر اونم علیِ:))
    پاسخ:
    جیییییییغغغغ :))
    مرسی سارا جون :**
    اِ وا؟ ایشالا خوشبخت باشن :)
    بعد از مدتها سلام...خوشحالم که علنی شدین خیلی خیلی مبارک باشه...امیدوارم از لحظاتتون نهایت لذت رو ببرین کنار هم
    پاسخ:
    مرسی جیـــران :*
  • هوراا خانم
  • نسیم واقعا خوشحال شدم....... مبارکت باشه عزیییییزم 

    اووووووم مااااااااااچ 
    بلاخرهههههههههههه پیداتون کردم هورااااااااااااااااااا
    مبارک باشه عزیزدلم خوشبخت بشین ایشالا امسالم نوبت مابشه!
    پاسخ:
    آمیــــــــــن 
    :)
  • نیکی خانم
  • عزیزم سلام 
    بهتون تبریک میگم کلیی زیاد 
    من از بلاگفا مهاجرت کردم تازه اینجا دوستی ندارم امیدوارم بتونیم دوست خوبی برا هم باشیم اگه موافقی بهم خبر بده عزیزم
    ای جااااااااااااااااااااااااااااانم خدارو هزار مرتبه شکر که عقد کردین
    خیلی خیلی تبرییییییییک
    امیدوارم هر روزتان پرشور پرعشق باشه

    پاسخ:
    ممنوووون ^_^
    سلااااااام
    چه خوب ک اینجا مینویسی دوباره.از اینستا فهمیدم:)
    بازم تبریک میگم بهتون.ان شالله ک هر روز عشقتون گرم تر و محکمتر از قبل بشه
    تابستون دلپذیری داشته باشین.
    کاکتوس های نازیه.مبارکه
    این ایام دعا فراموش نشه
    :)

  • بودن در کنار تو یعنی بهترین خانومِ بهنام
  • واااای چه جوری منو یافتی؟ :)))
    لینکی ها
    عزیزم خیلی خوشحالم براتون حلقتون خیلی خوشگله :*
    من میخوام برای قالبم بکگراند بزارم چیکار کنم میشه اینو بهم بگی؟ :(
    پاسخ:
    خیلی راحت :))
    مغسی عزیزم، ممنون :)
    من بکگراند نذاشتم عزیزم. این از قالبای خودِ بلاگ هست. تغییرش دادم!
  • بودن در کنار تو یعنی بهترین :)
  • یعنی بلد نیستی بکگراند بزاری؟
    پاسخ:
    مونده قالبش چی باشه.
  • ملکه شیشه ای
  • وای خدای مـــــن نمیدونم خوشحالیم رو از پیدا کردن صفحه ی شما چطوری عنوان کنم 
    و ذوق زدگی م رو از دیدن هدر و عکس شناسنامه و حلقه ها
    وای خدایا شکرت 
    تبریک میگم نسیم جان
    خیلی خیلی خیلی :****
    پاسخ:
    جوووونز :))
    مرسی عزیزم :**
  • مامانِ آرنیکآ
  • سلام عزیزم
    اولا آرزوی خوشبختی برات دارم[قلب]
    یه سوال داشتم ..
    چند مدته از شکلک های شما تو وبلاگ دخترم استفاده می کنم خیلی تک و زیبا بودن ..اما الان یه چند روزه که شکلک ها نشون داده نمیشن ،،،فقط هم اونایی که از وب شکلک شما برداشتم [ناراحت] به وبتونم که میرم باز هیچ شکلکلی غیر از چندتای محدود باز نمیشه ..میشه یه رسیدگی کنی ممنونم عزیزم[گل]
    پاسخ:
    سلام مامانِ آرنیکآ..
    بلاگفا نمیذاره برم داخل وبلاگِ شکلک هام! :(
    نسیییم بلاگفات چی شد پس؟؟؟:(
    پاسخ:
    چیزیش نیس :)