من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

غـــدیر

جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۳ ب.ظ

عیدانه های همسر برای عید غـدیر...

[کلیک]

: متنی که برام پیام میذاره:

ﺍﺯ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺘﯽ ﭘﺮﺳﯿﺪﻡ ﺑﭽﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯼ ﯾﺎ ﻫﻤﺴﺮﺕ ﺭﻭ؟
ﭘﺎﺳﺦ ﺟﺎﻟﺒﯽ ﺩﺍﺩ:
ﮔﻔﺖ ﺑﭽﻢ ﻋﺎﺷﻘﺎﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻭﻟﯽ ﺯﻧﻢ ﺭﻭ ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ!
ﮔﻔﺘﻢ ﯾﻨﯽ ﭼﯽ؟
ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﭽﻢ ﻫﺴﺘﻢ.
ﻫﻤﻪ ﮐﺎﺭﻫﺎﺵ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻫﻤﻪ ﺍﻓﮑﺎﺭﺵ ﺭﻭ.
ﻭ ﻫﻤﻪ ﺣﺮﮐﺎﺗﺶ ﺭﻭ ﻭ...
ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﺵ ﺑﺮﺍﻡ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺑﺪ ﺑﺎﺷﻪ.
ﻭﻟﯽ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﺭﺍ ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ.
ﺩﺧﺘﺮ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺭﻭﯾﺎﻫﺎﯼ ﻣﻦ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ، ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻦ ﻣﻮﻫﺎ ﺭﻭ ﺩﺍﺷﺖ ﺑﻨﺎﺑﺮﯾﻦ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ ﺑﯿﻦ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺯﯾﺒﺎﯾﺶ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﻣﯿﺒﯿﻨﻢ ﻣﻦ ﺍﻭﻥ ﻣﻮﻫﺎﯼ ﺳﻔﯿﺪ ﺭﻭ ﻣﯽ ﭘﺮﺳﺘﻢ.
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎ ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﺮﺩ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺒﺎ ﺑﻮﺩ...
ﺟﺎﻻ ﮐﻪ ﭼﺮﻭﮐﻬﺎﯼ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ ﻣﻦ ﺍﻭﻥ ﺧﻄﻬﺎﯼ ﺻﻮﺭﺗﺶ ﺭﻭ ﺳﺠﺪﻩ ﻣﯿﮑﻨﻢ...
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻣﻦ ﻋﺼﺒﺎﻧﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺳﮑﻮﺕ ﻣﯿﮑﻨﻪ...
ﻣﻦ ﺍﻭﻥ ﺳﮑﻮﺕ ﺭﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ.
ﻭﻗﺘﯽ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﻦ ﭼﻨﺪﯾﻦ ﺳﺎﻝ ﺑﺎ ﻧﺎ ﻣﻼﯾﻤﺎﺕ ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﻦ ﺍﻭﻥ ﺳﺎﺧﺘﻨﺶ ﺭﺍ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻭﺍﺭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ...
ﭘﺲ ﻣﻦ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻫﻤﺴﺮﻡ ﻋﺎﻗﻼﻧﻪ ﻋﺎﺷﻖ ﻫﺴﺘﻢ!
ﺯﻥ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﻮﺩ،
ﻫﻤﺴﺮ ﺷﻮﺩ،
ﻣﺎﺩﺭ ﺷﻮﺩ،
ﻣﺎﺩﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﺷﻮﺩ،
ﺩﺭﻭﻧﺶ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﺩﺧﺘﺮﯼ ﮐﻮﭼﮏ ﭼﺸﻢ ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺍﺳﺖ،
ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﻣﯽ ﮐﺸﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻟﻮﺱ ﺷﺪﻥ، ﻣﺤﺒﺖ ﺩﯾﺪﻥ،
ﺩﺳﺘﯽ ﻣﯿﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻧﻮﺍﺯﺵ، ﻭ ﭼﺸﻤﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺘﺎﯾﺶ...
ﻣﻬﻢ ﻧﯿﺴﺖ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻪ ﺷﺪﯼ، ﺯﻥ ﮐﻪ ﺑﺎﺷﯽ،
ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺩﺭﻭﻧﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺻﻮﺭﺗﯽ ﺳﺖ!


ﺗﻘﺪﯾﻢ ﺑﻪ دختر دوست داشتنیم

  • ۹۴/۰۷/۱۰
  • بآنوی یار

نظرات  (۵)

  • چرا نظرارو ثبت نمیکنی؟
  • سلام.میبینم ک حالا ک ازدواج کردی دیگ سال ب سال کامنتهارو تایید نمیکنی و پستاتو بدون کامنتدونی کردی!!!ایول بهت عجب باجنبه بودی
    پاسخ:
    آی پیِ شما: 2.185.190.42
    دقیقاً همیــن حرف رو خودم به خیلیا گفتم! :)) بخـدا آدم وقتی ازدواج میکنه میره سرکار! :| میدونم توجیه نامناسبیه، ولی ایشالا خودتون میبینید که چقدرررر آدم سرش شلــوغ میشه... :(
    اینجــوری قضاوت نکنید...
    چ فرقی داره کامنت تایید کنه یا ن ،باز باشه یا بسته ،همین ک حالش خوب باشه ی دنیاس : )
    ک خداروشکر هس : )
    پاسخ:
    عزیز دلمممم...
    مرسی از درک بالات و کامنت خوبت...
  • همون قبلی
  • مثلا ای پی میذاری ک چی بشه؟حرف خلاف شرع یا سیاسی زدم ک ای پی میذاری؟
    عجب هااااا
    پاسخ:
    هیچی نمیشه دوست خوب... پیام های قبلیتون هم بله، شامل حالمون شده قبلاً... 
    ولی متاسفانه باید بنویسم که، هر تعداد آی پی که عوض کنید و عوض شه، بازم جدید رو نشون میده برام. مثلاً ای پی این کامنت:  188.215.191.183 و چند بار با هر آیدی کامنت گذاشتید و...
    پس فرقی نداره مهندس باشی یا نه! مثلاً اندروید گوشیتون هم 4.4 کیت کت... با کروم هم میاین نت.
    هر کی هم به ما میرسه میشه مهندس... :) خیلی جالبه!
    موفق باشید خانم مهندس.
    خب مثلا حالا چیکار کنم؟میخای مدل و رنگ گوشی و لپ تاپمو بگم برات؟
    ن فقط تو دنیا تو و شوهرت مهندسین و بس!دخترجون زیادی خودتو تحویل میگیری من علی اقات نیستم ک الان برات دست بزنم!من فقط حقیقت هارو گفتم ک متاسفانه تایید نمیکنی
    پاسخ:
    :)
    ما مهندس نیستیم. فقط لیسانس و دانشجوی لیسانس هستیم...
  • چ فرقی داره قبلی یا بعدی:)))
  • باورکن جالبه واسم ک امارگیر گذاشتی بعدش ای پی تک تک خواننده هات رو داری و حتی میشه فهمید چ ساعتی و چ روزی کدوم ای پی حتی کدوم صفحت رو باز کرده و خونده و شهر و نوع اینترنتی ک استفاده کرده هم مشخص میشه و خلاصه ....
    بیکاری یا افتخاره برات؟یا مثلا میخای اگ کسی نظر مخالفی داد سریع بگی ای پی ت اینه و بترسونیش!
    شاید واسه کسی ک از تمام کامپیوتر و اینترنت فقط ی وبلاگ اومدن بلد باشه ترس داشته باشه ولی ی کم ک وارد باشی میفهمی ک آی پی پیداکردن ن تنها سخت نیس بلکه ب دردیم نمیخوره.من دیگ ب وبلاگت نمیام چون جنبه نظر مخالف نداری
    حالا هی برو مطالب پیچ و مهره رو کپی کن.یاحق
    پاسخ:
    :))
    عزیز دلمممم...
    من که بیکار نیستم. آمارگیر رو خود بلاگ داره. من نذاشتم... خودش خود به خود داره...
    من همه نظرات شما رو تایید کردم. فقط یه کامنت خصوصی داده بودی... که خصوصی تایید نمیشه...
    من که با کسی دشمنی ندارم. هر مدل آدمی وبلاگ منو میخونه که یا دوست داره مطالبم رو و میاد میخونه یا هم که دوست نداره و دلیل دیگه ای داره...
    باشه شما اگه فکر میکنی من کپی میکنم، بذاریم حق با شما باشه...