من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

مثل یه پسر کوچولو

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۰ ب.ظ

علی، یه مرد 27 ساله، برخلافِ قیافه مـردونش، برخلاف همه ابهتش، یه روح خیلی کوچیکتر از سن خودش داره... راستش من این رو تازگی ها کشف کردم! یادتونه وقتی بچه بودیم همش یه حسی داشتیم که مامانمون همه توجهش به ما باشه؟ یعنی باید داشت، باید توجه میکرد. یا خودمون رو برا مامانمون لوس میکردیم...

حالا علی دقیقاً همون شکلی هست برای من! قبلناً ها هم دیده بودم انقدر حساسه، ولی توجه نکرده بودم.

چند وقت پیش سرما خورده بودم و حالم زیاد خوش نبود. جمعه شد و طبق معمول رفتیم بیرون گردش. کمی که والیبال بازی کردیم، با اون حالم، دیگه جونی نموند برام. برگشتیم خونه، همه نشسته بودن، دیدم من دیگه نمیتونم ادامه بدم. پاشدم رفتم اتاق و دراز کشیدم. علی هم با بابا فوتبال میدید و صداشون رو میشنیدم که برای همدیگه کری میخوندند. مامان هم تو آشپزخونه تدارکات شام رو میدید، و علی شام رو خونه ما بود، همونطورکه دراز کشیده بودم و به حرفهای بانمکشون گوش میدادم، تو دلم گفتم خوبه که علی سرش گرم شده و من تا شام میتونم استراحت کنم، که یکدفعه علی بلند شد و گفت من میرم خونمون! بهت زده و سریع بلند شدم و رفتم بیرون و پرسیدم کجا این وقت؟ شام بخور بعد... و قیافه غمگین علی! که نشون از چی بود. همونجا فهمیدم که من چقــدرررر هم حالم بد بود باید میشستم پیش علی، هر چقـدررر هم که سرش گرم شده، بازم باید کنارش میبودم... دقیقاً عین یه پسر بچه کوچولو گفت من میرم خونمون! :)) و رفت! :| و بعداً بهم گفت که همش منتظر بودم بیای بشینی پیشم... :)

 

یا اون صبح که از خواب بیدار شدم و گوشیم رو چک کردم و دیدم علی پیام صبح بخیر عاشقانه داده، لبخند زدم و با شور و شوق، اما یه پیام ساده دادم... که علی جواب داد: قهری بانو؟ باز هم تعجب کردم چرا باید قهر باشم؟ که علی جواب داد آخه ساده گفتی سلام، صبح بخیر... نگاه که گردم دیدم راست میگه و اینطوری فکر کرده من قهرم، و یه صبح بخیر خالی و خشک دادم! :)) و همسر جانمان انتظار دارد موقعی که میرضم، کنارش بنشینم، هر صبح، سلام و صبح بخیر عاشقانه بگم، جوری که حس کنه...

 

و سه باره چند شب پیش که از سرکار اومد و ما خونمون مهمون بود و وقت نمیکردم به گوشیم سر بزنم. وقتی پیام داد اومدم، بوووس نوشتم براش و فوری رفتم. کمی بعد که مهمونا رفتن و سرم خلوت شد، برگشتم سر گوشیم، دیدم ای دادِ بیداد... شکلک های بی تفاوتی، غرغر های یه پسر کوچولو بازم شروع شده! و این یعنی من هر چقدر هم سرم شلوغ باشه، وقتی همسر جانم از سرکار اومد، باید بشینم و باهاش حرف بزنم و خسته نباشی بگم و از کارش بپرسم...

 

: کمی پیش بیویِ اینستامون رو کشف کردم... [کلیک]

  • ۹۴/۰۷/۱۵
  • بآنوی یار

نظرات  (۷)

  • آمنه هنرمند
  • آخی...

    چه همسر حساس و با احساسی!

    خب شما هم بیشتر بهشون ابراز احساسات کنید :)

    ***یک نکته: آقایان هرچقدر هم بزرگ بشند باز هم رگه ای از کودکی و بچگی دارند***

    واین اصلا بد نیست...

    خدا شما دوتارو برا هم دیگه نگه داره ...

    راستی به وب من هم سری بزنید...

    خوشحال میشم.

    ممنون .

    یاعلی.

    پاسخ:
    ابرازِ احساسات میکنم بابا... آقا یکم بهونه گیر تشریف دارن... سیر نمیشه بچم، همش ابراز احساسات میخواد :)) :*
    الهی آمین
    چشم خانم گل، حتماً...
  • فرزانه♥امین
  • وای که ما باید مثه مامانا که حواسشون به بچشونه مام باید حواسمون به همسرمون باشه...و این یکی از قشنگترین حسای دنیاست :) مگه نه؟؟ :)
    پاسخ:
    یس :)
  • دانه انار
  • آدم وقتی به کسی که دوست داشت بعد کل زحمت رسید باید دو طرف زیاد مواظب این عشق باشن
    مراقب عشقتون باشید زیاد
    نگهداری عشق سخت از بدست آوردنش
    عشق نگهداری میخواد
    سخت نیست اصلا
    میدونم میدونی اینا رو :)))
    پاسخ:
    چشم انار عشق :)
    سلام نسیم جون. خوبی؟
    خوشحالم ک این روزای خوب رو درکنار هم دارید سپری میکنید.
    ایشالاه زودتر خوب بشی.
    کی عروسی میکنید اونوخت؟؟؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام فاطمه جان... ممنونم :)
    خوبم به لطف خدا...
    هر وقت که خدا بخواد...
    تاریخ معلوم نیست هنوز!
    نسیم من اینستاگرام ندارم ادرستو ک زدم اومد ولی نمیتونم پستاتو ببینم!مشکل چیه؟
    قبلا واسه ادرسای دیگ اینکارو کردم مشکلی نداشت
    پاسخ:
    مال من پرایوت هست... :(
    سلام ی سوال داشتم...اکانت اینستاگرام رو کسانی ک تو لیست تلفنت هستن هم میبیننش؟؟آقا اگ اینطوره ک خیلی بده!من شاید بخام چیزای خصوصی بذارم:(((
    پاسخ:
    بله میبینن، ولی اگه اسمت یه چیز دیگه باشه متوجه نمیشن! اینستا نمینویسه که این اکانت مال کیه! فقط مینویسه که این اکانتِ یکی از کسایی هست که شمارش تو گوشیت هست... همین :)
    پرایوت کن و اسمت رو یه چیز دیگه بذار... 
    هر کس هم فالو داد تا مطمئن نشدی اکسپت نکن.
  • آمنه هنرمند
  • سلام برشما
    ممنون از حضورتون در وبم
    بله من هم آذری هستم :)
    شما با افتخار لینک و دنبال میشوید
    پاسخ:
    سلام آمنه جان :)
    عزیزی شما...