من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

ما از دیگر نگاه ها

چهارشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۱ ب.ظ

دختر دایی- عمه ی 6 سالم این رو میکشه و میاره بهم نشون میده و میگه: «نسیم؟ :) بیا اینُ، تو و دومادتی!» 

اینکه همین بچه های کوچیک، براش کادو های ریزه میزه میارن، نقاشی خودشون رو کنار من و دومادم میکشن، سر سفره درست وسط من و علی میشینن، هر وقت میبینن تنهام، میگن دومادتم بگو بیاد... یا همشون دارن روز شماری عروسیمون رو میکنن تا برقصن... نشون میده که یآر چقد محبوب هست براشون.

تو این نقاشی هم خودش در کنار ما حضور داره! :)) پاپیون های شلوار علی، یا شصد تا دکمه پیرنش، گیس های به افق پیوسته من، لبخند ژکوندمون، مژه هامون که عین هم هست... :دی

+ دست سازهای نمدی، اون بالا!

نظرات  (۴)

خوش بحالتون واقعا خوشبحالتون که به هم رسیدید با خوندن نوشته هات بهتون حسودیم شد و بغض گلمو گرفت من هم در گیر یه ماجرای عاشقانه بودم اونم یکطرفه ینی هیچ وقت جراتشو پیدا نکردم بهش بگم وبرام خیلی سخته ...... خیلی 
پاسخ:
عزیزممم...
سلام دوست عزیز.من پیج اینستای نمدی هاتو نگاه کردم ب معنای واقعی کیف کردم.میخواستم راجبشون بپرسم.که کلاس رفتی واسه درست کردنشون؟یا طرحاتو از کجا میاری؟دوس دارم وقتی بیکارشدم برای خودم و اتاق بچم درست کنم.ممنونت میشم اگه توضیح بدی.
پاسخ:
سلاممم :)
نه، مادرم یادم داده. زیاد سخت نیست، آسونه!
طرحامُ از نت، الگوشون رو درمیارم!
  • آمنه هنرمند
  • آخی
    چه عکسی ...
    خودمونیم اگه اون دخترزیبا ، تو اون نقاشی شما باشی که خیلی خوشگلید نسیم خانوم :) :)
    خدا حفظتون کنه
    ایام محرم رو هم تسلیت میگم
    پاسخ:
    :)
    :* عزیزم...
    ممنون، آمیــن
    من هم تسلیت میگم.
  • مامان فسقلی و شوبری
  • نسیم لبخندتون چندان ژکوند نیستا!
    موهاتو رنگ زدی ک تو نقاشی قهوه ای زده برات؟:)
    پاسخ:
    :))
    نه، موهای من اولش عسلی رنگ بود، همرنگ چشمام. ولی بعداً رنگش تغییر کرد و سیر تر شد.