من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

عاشــقانه های ما طور

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۵ ب.ظ

یه روزی که رفته بودیم تو یکی از پاساژا، از این دیدم، اولش متوجهش نبودیم. ولی من از دور شناختمش از کدوم بازیهاست! به علی گفتم تا بریم یه دور امتحان کنیم. مشغولش بودیم، علی عین پسر بچه ها میپرید از این ور به اون ور، که نگهبانِ پاساژ اومد پیشمون و راهنمایی کرد که پاهات رو فوری و بلافاصله عوض کن... یآر هم از این راهنمایی استفاد کرد و توپ رو برد به مرحله آخر! نگهبانِ خیلی خوشش اومد و پرسید توپِ از اول بیرون بود؟ از اولش بردید؟ دو تایی با ذوق گفتیم بــــله بلــــه! :))

 

چند روز پیش هم، علی زنگ زد و گفت اگه بیکاری پاشو بیا پیشم... نه اون ناهار خورده بود، نه من. رسیدم شرکت، بعدِ یه سلام عاشقانه، همچین سورپرایزی رو آماده کرده بود. وقتی به خدمت سورپرایز رسیدیم! [کلیک]

 

دیروز باز هم رفتیم دیارِ یآر، خونه مادر بزرگ رفتیم، بعدشم خونه خواهر شوهرم... دو نفــری رفتن عاالیــه! تو راه برگشت، بابام زنگ زد و برگشتیم دیار من... [کلیک] و [کلیک]

 

تو اتوبان، تو لاین اول، با سرعتِ مطمئنه ی 80 میریم، گل میگیم، گل میشنویم...

 

یه شبم که بیرون بودیم، تو راه بارون زد و کشیدیم کنار، و با رتریکا، کلی عکس سلفی گرفتیم.

  • ۹۴/۰۷/۲۵
  • بآنوی یار

نظرات  (۱۴)

  • مامان فسقلی و شوبری
  • چرا درخواست فالو دادم قبول نکردی؟:((((((
    پاسخ:
    دوباره رِک بده گلم...
    چرا نمیتونم فالوتون کنم تو اینستا:((
    پاسخ:
    چرا عزیزم نمیشه؟
    آیدیت رو میذاری برام؟
  • بانـوی تـو
  • اینستـا رکوئست دادم واست نسیم اما اوکی نمیشه :(
    پاسخ:
    منم بهت رکوئست دادم نیلو! اکسپت نکردی انگار!
    ای جانم نسیم_ عزیزم خوشحالم که شادین کنار هم
    پاسخ:
    عزیزممم... :)

    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    نمیدونم چرا هرچی درخواست دادم مستطیل طوسی نشد
    ایدی من اینه:
    **********
    پاسخ:
    فالو شدی سمیرا جان :)
    چقد خوشحالم ک کنار هم خوشید...
    شوشوی منم همینقد حساسه...عادت کرده ب این توجه 

    منم فالوتون کنم؟
    پاسخ:
    :)
    ^_^
    چرا که نه؟
    سلام عزیزم :)  خوبم :* تو چطوری؟ من میخونمت ولی خاموش :)
    پاسخ:
    خو خاموش میری خاموش میای کامنت بده خب :(
    :*
     مرسی ک فالو کردی:*
    ولی من همچنان نمیتونم فالو کنم :(((پیجتم قفله
    چرا نمیشه اخه:((
    تودایرکت پیامم دادم
    salam nasim jan...shoma az helma khabar dari??adress3 webloge jadidesho baram gozashte vali moteasefane eshtebahe
    پاسخ:
    سلام جیران :*
    کی گذاشته برات عزیزم؟ میشه آدرسشو به منم بدی؟
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    man bad az chand mah raftam b weblogam sar zadam didam comment gozashte...vase mordad mahe...vali addresse weblog eshtebahe.
    ******************
    پاسخ:
    جیران عزیز، جوابت رو تو اینستاگرام برات دایرکت کردم.
    nasim jan chizi tuye insta daryaft nkardam.
    in addresse weblogame...r6771f.blogfa.com
    nasim nam cm mizaram vasat miyad? :| un webet gozashtam..khosusi gozashtam..ya hanuz javab nadadi?
    پاسخ:
    میرم سر میزنم مینا جان.
    سلام نسیم جان. گاهی بهتون سر میزنم. ازینکه کنار هم هستین خوشحالم. عزیزم میشه بگی چطور پستای حذف شده بلاگفا رو پیدا کردی من یک سال از ارشیوم رو از دست دادم. همه عشق و خاطراتم ب بود. اگه بیای وبم و برام بگی ممنون میشم. خیلی از لطفت مرسی عزیزدلم
    پاسخ:
    سلام :)
    پاسخ دادم گلم :)
    نسیم جان سلام خانومی من با گوشی میام و نمیدونم نظراتم ثبت میشه برات یا نه. ولی یه جا گفته بودی ارشیو بلاگفاتو به زحمت پیدا کروی و برگردوندی. میشه ازت بخوام به منم یاد بدی چطدری. همه خاطرات زندگیم توی اون یک سالی که بلاگفا پاکش کرد بود همه سختیام که با عشق ثبتش میکردم ممنونم ازت پیشاپیش لطفا ببا وبم بهم بگو
    پاسخ:
    سلام ملکه جان...
    تو وبت کامنت گذاشتم برات :)