من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

عاشورای دیگر

يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷ ق.ظ

عاشـورای امسال، میتونم بگم متفاوت ترین و بهترین عاشورایی بود که تجربش کردم. متفاوت ترینش این بود که دیار علی رفتیم. نماز خـوندنمون وسطِ شبه بیابون که حس و حال دیگه ای داشت... هر عاشورایی که میرسید دعا میکردیم سال بعد کنار همدیگه باشیم، و این عاشورا اون روز بود!

نماز دو نفری هم داشتیم... به پیشنمازیِ علی جانم! با صدای بلند و صوتِ خوب خوندنش... اقتدا کردنم بهش... نبات و قند و آبنتات آب شدن تو دلم... آرزوی دیگمـون بود که جلوش تیک سبز خورد! دونه به دونه این آرزو ها رو، تیک سبز میخورن... اینُ خـدا گفته! ^_^

 

اگه گذرتون به شهر کتاب افتاد، اگه یه همچین عکسی دیدین، تعجب نکنین! شیطنتِ من و آقای یآرم میباشد! اینارو برام میخره... دیـوانه لوازم التحریرم من... اونم استدلر یا هر برند آلمانی! به جز اون خودکار زبرا البته... :)

 

وقتی دختـر عمم میخواد یاد بگیره چجوری روی کادو بنویسه از طرف خودش به دامادم... :))

 

یه چیز جالب، اونم اینکه، مـردم آبادیِ یآر، فوبیایِ داعـ...ـش دارن! :| تازه واسه اینکه اسمشُ نیارن، میگن داروش... :)) دیروز وسط مراسم یکی رو آوردن گفتن داروش گرفتیم... خلاصه کاشف به عمل اومد که طرف درویش بوده، نه داروش! چـون ریش و سبیل قطور داشت با کیف های عجیب و غریب... دستس دستی طفلک رو داشتن میدادن دست پاسگاه محله! که یه حاج آقایی شناخت و گفت ولش کنن... :))

نظرات  (۷)

به قولِ http://pichomohre.blogfa.com/post-220.aspx
پست مهره،
شمایی که از شهر گستر-همدان نشستی پشت سیستم و با اسم مردانه هرر چی لایق خودت و خونوادته رو برام نوشتی، فکر نکن به همین راحتی ها تموم میشه همه چی! عقده هاتو خالی کردی و راحت شدی... 
میدونی فحاشی تو فضای مجازی جرم هست؟ میدونی حکم این جرم چیه؟ اگه به نویسنده و خانوادش فحاشی کنی؟
فکر میکنی نشستی پشت سیستم و هر کاری خواستی میتونی بکنی و کسی نمیبینتت؟
آی پی هایی که باهاشون اومدی اینجا:
89.165.76.253
188.159.206.169
89.34.169.142
188.159.214.239
188.159.219.52 
اینم آدرس خونتون: http://s3.picofile.com/file/8220150218/hamedan.jpg

مطمئن باش منی که نشستم و ریز آمارت (اعم از ساعت رفت و آمدت، جستجوت داخل کامنتای وبلاگ واسه اینکه ببینی کامنتت تایید شده یا نه، با چه مرورگری میای میری... کجا ها وی پی ان استفاده کردی، اطلاعت راجع به گوشیت...یا مثلا سرویس اینترتت واسه صبا نت هست) رو درآوردم، خیلی بیکار تر از این حرفام که پامو بذارم فتا و شکایت کنم :)

ببخشید خانوم نسیم من شیرازیم ولی 188 ای پی شیراز هست عزیزم ای پی همدانو نمیدونم ولی شیراز 188.159 هستش

درسته کار خیلی زشتیه فحاشی کردن به کسی حتی توی فضای مجازی ولی اون طرفیم که اینکارو میکنه میدونه که پلیس فتا اینقدام بیکار نیست که بیاد کسی که توی وبلاگ به یکی دیگه فحش میده رو دستگیر کنه

عزیزم اگر کسی سر عده زیادی رو کلاه بذاره بعدشم ازش شکایت کنن پلیس میفته دنبالش

ولی اینکه شما بری به پلیس بگی یکی میاد تو وبلاگم بهم فحش میده خودت خندت نمیگیره ؟

اخه تو ادم بی ادبی که میاد فحش میده مگه بچه هست یا از پشت کوه اومده که باور کنه پلیس فتا میفته دنبالش

الان میلیاردها پول داره حیف و میل میشه تو این مملکت هیچ کسی

نمیتونه ثابت کنه ...فحشا وتجاوز هم داره بیداد میکنه هیچ کسی نمیتونه کاری کنه ....

بعدش تو خیال میکنی پلیس فتا اونا رو ول میکنه میاد توی وبلاگ شما که نه محتوای فرهنگی داره نه به درد جامعه میخوره نه سیاسیه نه خودتون کله گنده هستین نه همسرتون ؟؟؟

برو تو سایتهای دیگه رو ببین چقد به رهبر و رییس جمهور توهین میشه ...اونا رو اعدام کردن مگه ؟؟؟

حتما برو پلیس فتا شکایت کن ولی ناراحت نشو اگر خندیدن بهت


پاسخ:
فتا:فضای تبادل اطلاعات
لینک مصادیق مجرمانه 
http://www.cyberpolice.ir/page/2551
برید اول مطالعه کنید و اطلاعاتتون بره بالا
بعدشم من (آقای یار) اگه بخوام شکایت کنم, که در صورت تکرار شکایت میکنم, اونقدر دوست و آشنا دارم که حتی برای یک چیز به نظر شما خنده دار طرفم رو بکشونم دادسرا و کلانتری و ...

عزیز دلم بهتره شما برید مطالعه کنید و اطلاعاتتونو ببرید بالا ...

شوهرخواهر من پلیس سایبری هست و ازش پرسیدم از خودم درنمیارم

اخه شما ای پی شیراز رو گذاشتید عزیزم بعد میگید همدانه ؟

عزیزم من از شوهرخواهرم پرسیدم دقیقا موضوع شما رو ...اونم

گفتش الکی که نیست هرکسی بیاد شکایت کنه فلانی مزاحمم شده بخاطر دوتا فحش بکشوننش دادگاه

عزیزم از این خبرا  تو این مملکت نیست دل خودتونو خوش نکنید

به چند تا اشنا ...

الان ای پی منو ببین متوجه اشتباهت میشی خانوم ....

خواهشا شاخ و شونه بیخودیم نکش ...من که دخترم نمیترسم از این تهدیدهای بی سروته دیگه فکر میکنی یه پسر میترسه ؟؟؟



پاسخ:
آی پی که مثل شماره پلاک نیست مخصوصِ هر شهر باشه! هر کسی از جایی نت بگیره، آی پیش با اون هست...
حالا به اونم میرسیم :)

اها راستی لینکی که گذاشته بودی رودیدم فقط دیدم توهین به رهبر جدید وفعلی توهین به پیامبر وامامان ومقامات مملکتی جزو مصادیق مجرمانه هستش ...

شما که فکر نمیکنم هیچ کدوم از اینا باشی درسته ؟

شایدم من بادقت نخوندم چون خیلی باعجله خوندمش

البته من کاملا مخالف توهین کردم به کسی هستم فضای مجازی

وغیرمجازی نداره خدا همه جاهست ...

ولی خیلی بدم میاد از شاخ و شونه کشیدن و تهدید الکی کردن

واینکه فکر کنی از تهدیدات کسی میترسه


من چقدر عاشق این عشق ُ ماجراهایِ عشقولیِ شمام نمیدونی ^_^ فقط خودا میدونه!
نسیم گلی اینستا دارمت :* اینجام دنبالت میکنم:* عشقتون مستدام عزیزم
پاسخ:
سلام مُژی :)
عسیسِ دلمی شمــا :*
سلام. ببخشید شما واسه بلاگ اسکای هم قالب میسازید؟؟
پاسخ:
سلام.
بله :)
  • زینـب خــآنم
  • ســـلآم  : )
    بابا چقــد آدم باید بگــرده تا ی کامنت دونی پیدا کنه عاخه ، این چه وعضشه ؟؟؟؟؟  : )))
    من قبلا هم پیگیر وبت بودم ، نمیدونم یادت میاد یا نــه
    zendegie-bahri.blogfa.com
    حالا از مقدمه سازی خارج بشیم  : دی
    آی دی اینستات ُ میشی بدی یا خیـر ؟  : )
    پاسخ:
    سلام :)
    :دی
    چرا، یادم میاد :)
    آیدی اینستام تو منویِ بالای وب هست عزیزم :)