من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

طبق معمول تو هستی دلیل آرامشم...

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۱:۱۸ ب.ظ

به نظر من عاشقانه ترین بازی دنیا، «نگاه کن و نخند» هست. خیلی عاشقانه... مثلاً، ساعت 9 شب باشه، از کلاس و کار تموم شده باشین و تو ماشین نشسته باشین و مشغول حرف زدن هستین. پیشنهاد بازی نگاه کن و نخند رو میدین. باید روبروی هم بشنید و تو صورت هم نگاه کنید و سعی (!) کنید نخندید! مگه امکان داره؟

مثلاً همین تو...

من تو صورت تو، چشمای تو، ابروهات، ته ریشات، گوشه چشمات، لبات، پیشونیت نگاه کنم و نخنـدم؟

مگه میشه به این حالت نخندید؟ اصلاً مگه میشه تو نگاهم کنی و من نخــندم؟

همه چی دست به دست هم بده و من سعی کنم نخندم؟

این بزرگتـرین شوخی دنیاست!

:

َ-How to stop the time؟

+I dont know, how؟

-Kiss

- علی +نسیم

  • ۹۴/۰۸/۱۴
  • بآنوی یار