من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

وقتی بهمن می آید!

پنجشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۵۵ ب.ظ

اول این کپشنِ اینستاگرام رو تقدیم میکنم به بهـمنِ همیشه بهار... [کلیک] به علی و خودم تبریک میگم اومدنِ پنجمین بهمنِ عاشقی رو! :)

کاش بدونید چقدر دوست دارم دوباره وبلاگ نویسی مثلِ قبلاً ها باشه، وقتی میزدیم وبلاگ دوستان، یه لیست جدید میومد که با لذت و حوصله همش رو میخوندی. چقدر دوست دارم اینستاگرام رو کلاً حذف کنم و همه مجبور باشن برگردن به همین وبلاگ هاشون! الان چقدر از همه بی خبر موندم، که حتی نمیدونم کیا میخونن، کیا تازه اضافه شدن، بقیه کجان؟ چیکار میکنن؟ آهای کسایی که این پست رو میخونین، همینجا کامنت بذارین...

اگه به من هست، من شرایطم مهیاست، حتی حذف پستچه های اینستاگرام! باور کنید... خلاصه که من وبلاگ رو نمیدم به صد اینستا از این قبایل! :)) 

برمیگردم به خودمون، به خودم و آقای همیشه یآرم! :* این موجود، این آقای ته ریش دارِ بور، درست مثل روزای اولِ عاشقی، درست مثل سربازیش، اصلاً تکون نخورده! همونطوری عاشق، همونطوری جذاب، همونطوری خاص نگاه، همونطوری خوشبو و همونطور دیوانه کننده هست برام! ^_^ از عجایبِ خلقت هست ایشون... بنده هم که سوگلی و ساری گلینِ ایشون هستم دیگه خب! :)

توصیه میکنم به کسایی که تازه عقد کردن و یا میخوان عقد کنن مثل hisqueen جان (کامنتا رو باز کن تبریک بگیم!)، زیاد عقد نمونید، فــوری خونه و جهاز رو حل کنید و برید خونه مشترک. این دوران به درد نخور ترین روزهای ممکن هست! :|

مراسم "چله لیخ" یا یلدایی هم انجام شد، با تزئینات نمدیِ خودم حاویِ هندونه و انارِ عشق. النگو و فال حافظ و گل نرگس هم به جز بقیه هدیه های اختصاصی آقای یآر بود...

اینم کریسمس ما: [کلیک] و [کلیک] اون جورابه هم واسه علی جانم ساخته شده! :* ^_^ کاکتوسا هم طبق معمول واسه عشق خونه هستند.

من و همسر جان و باز هم رستوران آنا... [کلیک] و مهم تر از همه باقلوا! :)) خوشمزست خب! :دی

واسه عروسی دنبال آهنگ هستم، آهنگ دونفری، یکی رقص معمولی و یکیش هم رُمنس... پیشنهادی دارید بگید. فقط واسه رقص تکی عروس انتخاب کردم. 

خرید ریزه میزه های جهاز هم شیرین هست هم سخت! از جاشمعی بگیر تا جعبه خیاطیِ خاص و اینجور چیزا... اگه پیجی تو اینستا دیدید بگید لطفاً.

  • ۹۴/۱۱/۰۸
  • بآنوی یار

نظرات  (۵۴)

  • مامان فسقلی و شوبری
  • ای ام موجود!ای ام همیشه وبلاگی...واقعا وبلاگ ی چیز دیگس
    عکس های کریسمس دوتاش یکین یا من اشتباه میکنم؟؟؟
    چرا مگه عقد طولانی بده؟
    وای دلمون جهاز خریدن خواست:(
    تو اینستا تبریک اینجا هم تبریک بانو
    پاسخ:
    بی موجود اِوری دِی :))
    عکسای متفاوت انداختیم از کریسمس. اونی که تو اینستا گذاشتم یکی دیگس :))
    ایشالا جهاز بخری عزیزم زووود :دی :*

    عزیزممممممممم :))

    مبارکتون باشه :))

    پاسخ:
    مرررسی :))
  • سحر و محسن
  • سلااام مباااارکتوون باشه نسیم خوبم با این عشق قشنگتوون :***
    وای اونجام کامنتدونی رو وااا کن نسیمم :(( 
    من عاشق بهمنممم ،بهمنه قشنگ ^_^
    پاسخ:
    مرسی سحر جان :*
    نمیدونم باز کنم یا نه :(
    بهمن ایز قَچنگ ^_^
    همیشه روزهاتون پر از عشق :-*

    کاش بگی چه آهنگی واسه رقص تکی عروس انتخاب کردی!

    منم سخت مشغول انتخاب آهنگای عروسیمم
    پاسخ:
    من آهنگ سارا دیبا رو انتخاب کردم نسیم جان. آهنگ دلبر من رو :)
    که علی وایسه وسط و من برقصم :))
  • الــهـــ♥ـه
  • راستش منم بلاگفا رو ترجیح میدم به همه ی این نزم افزاری چت ُ اینا ... حتی بعد از خرابی ِ‌ بلاگفا دلم نیومد برم از بلاگفا ... محیطش ُ‌ دوست دارم ...
    یادش بخیر اون موقع ها بلاگفا رو باز میکردم ُ‌ میرفتم وب ِ‌ دوستان ... یه عالمه وب ِ‌ تازه بود که بخونم اما الان روزی یه وبلاگم نیست ... :(

    نوشتن ُ بیشتر دوست دارم ... با اینکه بیشتر زمان میگیره اما دوست داشتنی تره برام :)


    پاسخ:
    یادش بخیــر، اون موقع که علی سرباز بود، من فقط تو وبلاگ راحت بودم، میومدم مینوشتم و مینوشتم...
    بلاگفا رو خیلی دوست دارم...
    منم از نوشتن خسته نمیشم :)
    من میخونمـت :)) بنوـیس :**
    پاسخ:
    چشم عزیزم :*
    سلام
    پست خوبی بود... راستی عروسیتون کیه؟
    من هنوزم وبلاگو بیشتر دوست دارم تا اینستا! ولی چاره چیه ... باید با زمونه جلو رفت
    پاسخ:
    سلام
    عروسیمون وقتش تعیین نشده هنوز... هر وقت که خدا بخواد! :)
    باید جلوی زمونه رو گرفت :)) که زیاد جلو نره :دی
    اعلام حضور 🙋😅
    پاسخ:
    شما شکلک هایی که گذاشتی با گوشی اندرویدی هست، قبول نیست :))
    باید وبلاگی باشی :))
    :* شوخی کردم!
    سلام نسیم جانکم
    چطوری عروس خانوم؟میبینم که شکرخدا حسابی داره خوش میگذره:)))
    وان یکاد بخون برا خودتون
    والا راستیتش من خودم اصن دوس ندارم نامزد بمونم و آواره خونه ی این و اون شیم!! ولی چه کنیم که هنوز درس آقایی مونده+ سربازی.
    مام اگه بخایم صب کنیم که اینا تموم شه و بعد عقد کنیم باید یکی دوسال دیگه هم صب کنیم!که اونم واقعا دیگه در توانم نیست.همین مدت انخد بم فشار اومده که کلی عوارض جسمی و روحی داشته!بنابراین مجبوریم عقد کنیم و یکی دوسالی نامزد بمونیم.
    یه شغل پاره وقت هم برا رشته کامپیوتر دنبالش هستیم که دانشجویی باشه که کارامون زودتر راه بیفته!
    کلن خاستم بگم مجبوریم دیگه:-D
    پاسخ:
    سلام عروس خانم :)
    بهت تبریک میگم بانو،خیلی تبریک، از ته دل :X خوشبخت و سفید بخت بشید ایشالا... :)
    این خوشا هم نگذره دیگه من واقعاً بهونه ای واسه زنده موندن ندارم! :| انقدر که بدِ دوران شیرینِ نامزدی! :))
    میدونم چی میگی... اون آخرایِ قبل عقد منم اینطوری بودم. اصلاً نمیتونستم تحمل کنم... :( دیگه فشار و فشار و فشار، رفتیم عقد کردیم :))
    باز خوبه واسه شما، چون آقاییت متاهل میشه نمیدنش جای دور. بعد ظهر ها میا پیشت کلاً سربازی میشه کویت :)) خوش میگذرونید... سربازیِ ما که اوضاعی بود. 35 روز همدیگه رو نمیدیدیم هیچ، موقع برف هم 6 روز صداش رو نمیشنیدم! ززززجــــــرررر داد ما رو سربازی! اون 8 ماه کسری هم خدا معجزه کرد برای ما... :)
    بازم دعا میکنم واستون، روزای خوب خــــــوب... خوش باشید عزیز جان :)
    من میخونمت :-D
    وای همش شیرینه ...منم بایه مدت طولانی عقد موندن مخالفم..
    دمت گرم که هستی بانو..
    پاسخ:
    مرسی :دی
    از عقدِ طولانی متنفرررررم! >_< خیلی متنفر حتی!
    دمت گرم که میخونی شما... :*
    سلام خانومی  ادرس اینستاگرام میشه ت وب بذاری ممنون
    پاسخ:
    گذاشتم تو وبم شیرین جان، منویِ بالای وب رو نگا کن...
    yarisyou
    سلام 
    عشقتون پایدار  
    قبلا گفته بودید بعد از وصال داستان آشناییتون رو مینویسید؟؟!
    منتظریم  
    پاسخ:
    سلام همراز
    بله قرار هست بنویسیم، ولی علی یک سری دلایلِ قانع کننده داره که نوشتنِ آشنایی رو موکول کردیم به بعداً... شاید اگه من آشناییمون رو بنویسم، باعث اتفاقاتِ بد واسه بقیه بشه.
    یه سوال؟ شما چی حدس میزنید از نحوه آشناییِ ما؟
  • زینـب خــآنم
  • منم موافقم با وبلاگ نویسی !
    ینی چی فضاهای مجازی و اندرویدی هی دارن مانور میدن ؟؟؟ خوشم نــمیـآد  - _ -
    پاسخ:
    والاااااا... تموم شد و رفت :* :))
    این دوست نداشتن باید یه قانون بشه!
    سلام نسیم جون 
    من خاموش میخونمت اهنگ تکی عروس رو اسمشو بگو لدفا همچنین اهنگ دوتایی اگه یافتی منم عید نوروز عروسیمه و دربه در دنبال اهنگ
    پاسخ:
    سلام سهیلا جون :)
    آهنگ دلبر من از سارا دیبا :) که من واسه علی میرقصم. من دوسش داشتم. چشم اگه پیدا کردم میگم...
    سلام عزیزم. منم میخونمت همیشه :)
    من بگم فکر میکنم چجوری با هم آشنا شدید؟ :پی
    مجازی :دی
    پاسخ:
    سلام طیبه جان :) 
    حدست قشنگ و جالب بود :)) :دی
    آهنگ خیلیییی قشنگیه... حتما رقص قشنگی میشه....
    پاسخ:
    منم دوسش دارمممم... :ایکس عاچقشم :)) 
    نسیم اهنگ رقص  رمنس ینی دونفری ؟
    من عاشق لحظه ی داخل شدن عروس و دومادم
    فقط میشینم واس اون لحظه اهنگ سرچ میکنم :-D
    پاسخ:
    آره. من میگم رمنس :)) 
    اتفاقا منم دوست دارم، ولی انقد سرچ کردم و به نتیجه نرسیدم ولش کردم! :| :( تو به نتیجه رسیدی؟ 
  • مامان فسقلی و شوبری
  • یس یس اوری دی
    ازبس فعالیت وبلاگیا کم شده مجبوریم هی بیایم و ببینیم پرنده پر نمیزنه!
    پاسخ:
    :)) 
    همینو بگو :(
    سلام  
    به نظرم از طریق نت و دنیای مجازی بوده 
    پاسخ:
    سلام
    یه نفرم دقیقا اینو گفته :دی
    شایدم ی روز نوشتیما... 
  • ♥ راضیهـ פּ ؋ـرزاـב ♥
  • من از خیلی وقت پیش میخوندمت و همیشه ام میخونمت عزیزم
    اینستا هم هستیم
    ما قدمون خیلی طولانی شده و پر مشکل
    پاسخ:
    مرسی گلم :) 
    عقد اصلا جالب نیست. من که دلم خونه خودمونو میخواد... :(
  • مامان فسقلی و شوبری
  • کم ناشکری کنید بابا.والا من حاضرم از الان تا تموم شدن سربازی و جورشدن کار عشقم عقدش بمونم!!!والا بخدا
    پسرک من کوچولوه:/
    پاسخ:
    عقد که کردید میفهمی چی میگم... :)
    تولد عشقتون مبارککککککک.
    نمیدونم جدید میشم یا قدیم سه چهار ماهی دنبالتون میکنم و هنوزم هستم 
    پاسخ:
    مررررررسییی... :ایکس
    هر چی باشی، دوستی :*
    D:
    /D:\
    X:
    P:
    *:
    آی ام اِ بلاگر :))
    پاسخ:
    حالا شد :))

    ما 25 دی عقد کردیم

    :) اما جشنمون 22 بهمنِ

    +به به..ماشالله ب امروز..سالگرد ِ آشناییتون مبارک :)))

    پاسخ:
    خوشبخت باشید الهی :)
    ممنان... :))

    Reyhun-banoo

    یا  

    ..MS-reyhun

    نمیشناسی تو ک :)))

    76 ـَم :)))

    پاسخ:
    آها... :))
    حَلله! :دی
    مرسی نسیم جون
    کامنتارو خوندم با اجازتون:))
    اتلیه ب ما اهنگ خورشیدک زیبا از مهدی جهانی رو پیشنهاد داد.. 
    اهنگ بدو بگو حاضر باشن از شراره هم خیلی قدیمیه ولی قشنگه بازم 
    این دوتا برای ورودی عروس و دوماد
    ایدی اینستای من hdgbhjدرخواست دادم  اگه دوس داشتی اکسپت کن :)
    پاسخ:
    مرسی گلم...
    دانلودشون میکنم! :))
    چشم :)
  • الــهـــ♥ـه
  • عاقا گفته بودی اولین پست بعد از ازدواج ...  داستان ِ آشنایی مون رو می نویسم ... ولی ننوشتی که هنوز :)))


    پاسخ:
    اتفاقاً چندین ساعت سرِ همین موضوع با هم مشورت کردیم، آقا اومدیم و ما نوشتیم، بعد بقیه رفتن از سرِ کنجکاوی کارِ ما رو تکرار کردن دقیقاً به هدفِ ما، ولی قسمت نشد و ضربه خوردن... مقصر میشیم ما... :(
  • چشم به راهم ...
  • خوشبخت باشین
    پاسخ:
    الهی آمین مهربون :)
    سلآم نسیم جآن.. :)

    منم عقدم و الآن 1 سآله.. ولی مثل ِ تو دوست ندآرم این دورآن ُ ... :(

    دل ـمم وآسه اون روزـآی ِ بلآگفآ ب شدت تنگ ِ ... :( :( 

    + آهنگ ورود ِ عروس ُ دآمآد ی آهنگ هست که میگه "یه دسته گل تو دستآش دآره میآد.. توی ِ دست ِ دیگه ـش ی شآخ ِ شمشآد.."
    اسم ِ خوآننده ـش ُ نمیدونم؛ ولی خیلی خوب ِ ب نظرم.. :)

    پاسخ:
    سلام زهرا جان :)
    حق داری خُب... میفهمم چی میگی... :(
    همممم... کارای که بلاگفا با بلاگرا کرد، هیتلر با یهودیا نکرد! :|
    دانلودش میکنم گام... مرسی از پیشنهادت! :*
    آخییییییی معلومه عکس ِقدیمیه
    نسیم با این آهنگ ِ چجوری میخوای برقصی؟
    یکی دیگه انتخاب کن
    پاسخ:
    آره گلم قدیمیه... :)
    علی وایمیسته وسط، منم آروم میرقصم :)
    همین رو دوست دارم :ایکس
    همیشه خوش باشین ایشالله.
    ایقد دیر به دیر میاید وبلاگت آدم دیگه دلسرد میشه سر بزنه.
    بانوش که نظرات وبلاگش بسته بود. ایشالله خوشبخت شین و به اون همه ارزوی قشنگ و لحظه های ناب ت ذهنتون برسید براتون واقعی شن:))
    ما فعلا راه دراز داریم. برامون دعا کنید:)
    پاسخ:
    ممنونم انار بانو :)
    چشم زود به زود میام دیگه! :ایکس
    آدرستُ نذاشتی منم بخونمت... :(
    دست به دعاییم بانو!
    ایشالا همه لحظاتی که تو ذهنتونه واستون reall شه :)
  • مــــــــن و آقای ســَــرهنگ
  • سلامـــــ نسیم جـــــــان 
    چه خوب شد این پست و گذاشتی، ک باعث شد بعد از اینهمه مدت که درگیر فضاهای مجازی و تنها لایک کردن ها تو اینستا شدیم 
    مثل قبل برات کامنت بزارم 
    اولش بگو من و شناختی 😁؟
    خخــــــــــ... یه بار دیگه وصالتون و تبریک میگم بهت عزیزم 
    ان شاءالله همیشهـ و همیشه عاشق باشید و به بهترین ها برسید 
    صبرتون و وصالتون باعث میشه من هم دید بهتری ب صبر این روزهام داشته باشم، با همون مشکلاتی ک شما داشتید و پشت سر گذاشتید 
    ما هم همه صبر و تلاشمون و میکنیم 
    خیلی مشتاق بدونم چطور آشنا شدید و همیشه منتظر بودم ازت بشنوم، 
    نسیم من حدس میزنم آشناییتون مجازی باشه 
    پاسخ:
    سلام خانمِ آقای سرهنگ! :)
    مگه میشه شما رو نشناسم؟ :*
    بارِ دیگه ممنون :))
    ایشالا زود زودِ عکس سفره عقدتونو بذاری عزیزم... :*
    تا الان سه تا حدس عین هم داریم :))
  • مامان فسقلی و شوبری
  • خدا از دهنت بشنوه و ما عقد کنیم:)))) اونوقت هرچقد ناله کردم شما محلم نذارین.هههههه
    آقا خداوکیل بدتر مارو کنجکاو کردی ک چجور اشنا شدین:/
    تمام کسایی ک اینجارو میخونن جفت دارن نگران نباش کسی کنجکاوی نمیکنه ک بخادتکرار کنه بگو خوووووو
    یعنی چی میتونه باشه؟؟
    پاسخ:
    خدایا بشنوووو :دی
    این کامنتاتُ نگه میدارم اون موقع میارم واسه خودت پیست میکنم :)) 

  • مامان فسقلی و شوبری
  • شم پلیسیم میگه تو سایت همسریابی باهم اشنا شدین...
    مثلا الکی تو ترشیده بودی(فک کن تو سن 18 سالگی):)))))
    خداییش اگ همینه بیا وبلاگم بگو درسته.بین خودمون و خواجه حافظ شیرازی میمونه قول!!!
    پاسخ:
    از سایت همسر یابی :))))) 
    هههههههه ههههههههه
    :))))) 
    جالب بود :)))) 
    ما که وبلاگ نداریم. بعد اینکه بلاگفا حذف کرد دیگه ننوشتم. بعدم نیست که بخوام چیزی بنویسم، نمیشه آدم یه جا فقط ناراحتیاش بنویسه. من دو سال دیگه شاید بشه ببینمش، اون موقع میشه 4سال که ندیدمش و دو سال که باهاش حرف نزدم:|
    پاسخ:
    چه بد... :(
  • دُختـر ِ حـوآ*
  • سلام عزیزم
    چندین بار اون وبت رفتم هی دیدم نظرات نداره ناراحت شدم
    تا الهه گفت اینجایی اونجارو یادگاری نگه داشتی
    خوبی
    پاسخ:
    سلام :*
    قربونت برم الهی :(
    بلاگفا رو نگه داشتم...
  • مامان فسقلی و شوبری
  • پیست کن خاهر پیست کن!اونوقت منم میام میگم اوه نسیم حق باتو بود چقدر دوران عقد خره:)))) خوشی میزنه زیر دلم!خدا بشنو دیگ ببین اینم اصرار میکنه:/
    آخه چه کاریه ک شما انجام دادین جواب داده و ممکنه دیگران بکنن جواب نده و کنجکاوی و از این صوبتا!!!! ی تحقیق گسترده باید انجام بدم اینجور نمیشه:))
    پاسخ:
    فعلا برو عقد کن تو، بعد شروع کن چس ناله بیام پیست کنم :))))) 
    ینی ببین، خر تر از اونی که فکرشو بکنی! :|
    با آزمایش و خطا برو جلو :دی ببین کدوم گمراه کنندست، کدوم نه... :)) :دی
    شما ساکن تبریز هستید آیا ؟ :D
    پاسخ:
     بله :)) 
    مهتاب جان؟ یعنی با این خصوصیاتی که من اینجا گفتن، منو دیدی تو خیابون؟ :)))) 

    داستان ِ آشنایی :))

    ی ملت ُ وسط ِ راه گذاشتی ـا :)))

    خو بنویس دیگ :))))

    پاسخ:
    علی قراره بنویسه! -_-
    جدی مینویسه... :))
    یکم این روزا سرش شلوغه، بهم قول داده بیاد بنویسه! 
    نع باوووو ندیدمت ولی رستوران آنا رو که خوندم فکر کردم که تبریزی باشی و واسه اون طرفها درسته؟
    اینم بگم که باقلوای جلالی یه چیز دیگه اس :D
    مدتها قبل تر میخوندمت بعد خرابی بلاگفا تازه اومدم و دوباره وبتو پیدا کردم البته از وب الهه :))
    اگه وب دوباره زدم آدرس میدمت. ولی خوشحالم از پیدا کردنت همشهری ;-)
    پاسخ:
    اوهوم، آی ام اِ ریئل تبریزی! :))
    جلالی که دیگه نگو! واااهااااای :))
    منم خیلی خوشحالم یه همشهری پیدا کردم :*
    راجع به اون قسمت خونه و جهاز داغ دل منو تازه کردی هی میخوام فراموش کنم هی یادم میندازن :-((((((( مشکل دارم با این خونه :-((((
    پاسخ:
    الهی... :(
    میدونمت مهتابی :*
  • مامان فسقلی و شوبری
  • آی چس ناله کجایی؟؟دلم بدجور از این ناله ها میخاد:)))
    حیف ک کنکور دارم و وقت تنگ است وگرنه تحقیق میکردم:/
    پاسخ:
    ای جووونم :*
    میدونم، یعنی جدی بودنت مشخصه! :))
    یعنی واقعنی کامنتی ها ی من نیومده :-/
    پاسخ:
    رسیده :))
    سلام نسیم خانم. من تو اینستا خواستم بهتون درخواست بدم اما نمیدونم چرا نمیشد!!!
    آی دی من اینه: delfakhte
    آدرس وبلاگمم که هست.
    میشه چک کنید ببینید؟ شاید بلاکم کردید و منم نمیدونم چرا ):
    پاسخ:
    سلام :)
    دل فاخته جان من هرررر چی میگردم نمیتونم پیدات کنم! یه چک کن ببین بلاک نکردی؟

    چرا تو اینستا نمیتونم فالوت کنم:((
    پاسخ:
    آیدیت رو میذاری عزیزم؟
    عاشقانه هاتون مستدام :-*
    سلام نسیم جان
    من اینستام رو چک کردم. نه، شما بلاک نیستی؛ اگه بنا بود بلاک باشی چرا باید درخواست میدادم که جزء فالووراتون باشم؟؟؟!!! میگم نکنه شما ناخواسته یه گزینه ای رو فعال کردی که نشه فالوتون کرد، هوم؟ نمیدونم مشکل کار از کجاست ):
    من هم چنان مشتاقم که فالوتون کنم.
    راستی آی دیم رو عوض کردم: ms_ghasedak
    پاسخ:
    سلام قاصدک جان
    من با اکانت نارگل گالری هم سرچ کردمت، ولی پیدات نمیکنم چرا؟ 
    میشه تو نارگل یه کامنت بذاری تا از اونجا بیام فالوت کنم؟ 
    نسبم جان کامنتم امد؟
    پاسخ:
    بعله :) 
    ما 13 خرداد عقد کردیم روز نیمه شعبان :) 
    پاسخ:
    سه روز بعد از ما :) 
    سلام بر شما و آقای یار :)
    چه حسای خوبی اینجاست...خوشم اومد ^_^

    امیدوارم زودتر به وصال زیر یه سقف برسید و زندگی مشترک و عاشقانه به شکل واقعی شروع بشه براتون :)
    با آرزوی خوشبختی...♥
    پاسخ:
    سلام شیکسـون *_^
    الهی آمیـــن :) 
    3‌>
    عاشقانه هاتون مستدام :-*
    پاسخ:
    آمیــن :) 
    یعنی اینکه کامنت دونی نمیذاری چیه دلیلش؟
    تولد همسریت مبارک باشه ایشالا خوشبخت باشید کنار هم :-*

    این متنی که نوشته بودی از کی هست؟

    دیدار اگه چند روز یـه بار باشه خوبه آدمها قدر همو بیشتر میدونن :D :-/
    پاسخ:
    نمیدونم :| :)) 
    هرزگاهی باز میذارم. خوب نیست؟ 
    مرررسی مهتاب بانو :*
    خودم نوشتم. پارسالم یه متنی نوشتم این ادامه اونه... 
    اوهوم :) 
  • مریم♥امید ^_^
  • سی ام من چرا نیومده:(
    پاسخ:
    اومــده :))
  • مریم♥امید ^_^
  • اره واقعا:((