من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

یک بار عاشقم شدی، صد بار میمیرم برات...

دوشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

انگار بهمن آفریده شده است،

برای انقلاب کردن! مثلاً همین انقلابِ من و او...

 

از همان 12 بهمنِ 5 سال پیش بوی آشنا میدادی، آشنایِ من... 

چقـدر دلایلِ آشنایی مان خاص است، چقـدر میانبری با هم آشنا شدیم، از همـان اول فرق داشتیم... چقـدر با سن کم بزرگ بودیم! چقـدر از همان اول مـردانه بودی. از همان عکس اولت تا به آن روز که روز خواستگاری با هم توی اتاق حرف میزدیم، تا سفره عقد که کنارم نشسته بودی و عسل در دهانم میگذاشتی! ^_^

توضیح عکس: عکس اولی از آقای یآر دیدم! :)

  • ۹۴/۱۱/۱۲
  • بآنوی یار