من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

مینیمال های عاشقانه

چهارشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ

داشتـم عکس بچگی هامُ نشونِ مادرشوهر میدادم، که یه کاغذی پیدا کردم، مـربوط به شهـریور 93 هست! یادمه شرکت بودیم، قیمت عشقمون رو درمیاوردیم، که چند میارزه؟! این بود نتیجش... [کلیک] :)

 

چند روز پیش، عقد پسرعموم دعوت شدیم، ما رو خانوادگی دعوت کرده بودن! اینه هاش... [کلیک] ^_^

 

دیگه این که، قهر بودم من، این کاکتوس رو میاره پادرمیونی کنه آشتی کنیم! :)) یعنی جانم است... دیگه فکر کنم همه میدونن چقـــدر من کاکتوس بازم و قصد دارم کل خـونه عشق رو پر کنم از کاکتوس! :دی

 

این کوتاه نوشته ها، واسه خاطرِ اینه که بمونه تو ذهنم، این مینیمال های عاشقانه که هر کدوم کتابِ رُمنسی است بس قطــور!

  • ۹۴/۱۱/۲۸
  • بآنوی یار