من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

هـر روزِ من تویی...

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۴۴ ب.ظ

شادند جهانیان،

به نـوروز و به عیـد...

عیدِ من و نوروز من و هر روزِ من تویی!

(مـولانا با تغییرِ خـودم)

+ هفت سینی که یآر و خانوادش زحمتش رو واسم کشیدند... ^__^

  • ۹۵/۰۱/۰۳
  • بآنوی یار

نظرات  (۱۴)

سلوم :) وبتون عالیه :) اگه میشه به وب منم سر بزنین :) اینم ادرسش :)
nofaz.blog.ir
اگه دوسداشتین منو با اسم عشق و ادرس بالا لینک کنین :)
موچکرم :)
چه هفت سین قشنگی
إن شاءالله تا همیشه عیدها کنار هم باشین (:
سلام
وای نسیم خیلی خوبه سفره،مخصوصا اون کفشدوزکا^_^
خوشبخت باشین ایشاله همیشه
سال نو مبارک :-* ایشالا به شادی بگذره لحظه هاتون :-*

سال نوت مبارک نسیم جوون:*:* ان شاءالله سال خوبی داشته باشی3>

دلم واست تنگ شده بود کلی زیااد:دی

  • فرزانه♥امین
  • امیدوارم سال خوبی رو کنار همسرت شروع کنی عزیزم ...

  • مریم♥امید ^_^
  • نیستی ک ِزود زود بیا:**
    هممم عالیه :)
    دستشون درد نکنه دیگه :دی
    سلام عزیزم خوبی؟ عیدتون مبارک. منو یادتونه که گفته بودم همسرم سربازه مطالب شمارو میخوندم وهمیشه همراهتون بودم.... :) منم متولد خردادم و جشنمون خردادماه وقتی مطالبتونو میخونم قشنگ حستونو درک میکنه یه زنه خردادماهی عاشق 
    سلام خوبی ؟ تاریخ عقد ما 22 خرداد 94 ه :)
    نزدیک همدیگه ست تاریخ عقدمون :)
    خوشبخت باشین :)
    خیلییییییییییییی بی معرفت شدیااااااااااااااا این چه وعضشه؟ 
    یدونهه کامنت دونی بلاگفا باز کن. من هی میخوام سوال بپرسم خو کجا بپرسم؟؟؟؟؟؟؟؟

    اون بستنی فروشه رو به ما هم معرفی کن برم ببینم چطوره بستنی هاش :))‌

    راستی دستکشها رو خودتون درست کردین؟ توش ابر نذاشتین؟ منم تو این چند روزه تکمیل بشه حتما عکسشو میذارم. واسه من همشون یه مدلن دیه پارچه جدا نخریدیم.
    اون پاپیونی ها رو چطوری درست کردین اونم یادم بده خوشم اومد ^_^

    مبارکت باشه سرویست ایشالا به شادی ازشون استفاده کنی :-* 

    یه کامنت دونی بذار بلاگفا من بیام بحرفم اونجا. یا کامنتی دوس نداری یـه جای دیه بگو بیام.مثلن تلگرام :))‌
    وااای اصلا فکر نمبکردم آشناییتون اینترنتی بوده باشه بادمه یه چیزایی گفته بوودی ولی اصلا از نت حرفی نزده بوودی 
    طرز آشنایی مهمم نیست مهم خوشبختیه واقا :)))