من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

در مسیرِ عشق!

يكشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۵، ۰۵:۰۸ ب.ظ

تهران اومـدنمون مصادف شد با روزای خیلی آلوده یِ تهـران! آبان مـاه بود. فکـر میکنم ساکنین تهران خیلی مظلوم هستند، شهرشون خیلی کوچیکه براشون. دو تا نکته ماحصل دو روز تهران بودنمون: اولش اینکه اون راننده ای که تو اون آلودگی سیگار میکشید، خیلی مدرن کمر به قتل خودش بسته بود و دیگه هیچی برا از دست دادن نداشت! دوم هم که از متروش راحت میشه جهیزیه خرید! :))

 

اینارم خـودم درستشون کردم. آویـز برای درهای اتاق خواب و سرویس بـهداشتی! ^_^ میدونممم خیلی خوشگلن! :دی که البته ادامه دارند... اگر از اینا دلتون خواست میتونین با دایرکت اینستاگرام (از منوی بالای وب، آیدی اینستا) بهم سفارش بدین...

 

این عکسِ عزیزای دلمم.. :X علی جانم خریده اینارو! داشتنشون خیلی لذت بخشه، اونم خرید آقای یآر!

 

جفتـمونم باشگاه میریم. علی فوتبال و شنا و من ایروبیک. یک بار که متوجه شدم جوراب ساقه دارهای علی یا زنگال هاش پاره شدن، یک جفت خریدم و کادو پیچی کردم و گذاشتمش داخل ساکش! ^_^ و عشق و ذوق علی...

یآر جان هم برام کلی وسیله ورزشی خریده که عاشق دمبل های صورتیم هستم! :X

 

عزیزکان، یه کانالی داریم، که همین حرفارو ولی تقریباً هر روز اونجا مینویسیم! من و علی. یعنی حرفایِ همین وبلاگ رو... [کلیک]

  • ۹۵/۱۰/۱۲
  • بآنوی یار