من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

مطلع باشید خوبان!

شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۰۴ ب.ظ

بعد از ماجرای بلاگفا، که اتفاقاً با عقد ما همزمان شده بود، من همه اتفاقات رو اینجا نوشتم. ولی از اون طرف دیدم دوستایِ بلاگفا جا موندند! :| بعدش تصمیم گرفتم هر پست رو هم اینجا بذارم، هم اونجا... و چون من به پنل بلاگفا عادت کردم، وقتی میام پست بذارم، وارد اونجا میشم، تایپ میکنم بعد کپی میکنم و میذارمش اینجا! و خب بعضی وقتا یادم میره! :دی

بعداً یا خودم متوجه میشم یا از دوستان مثل شباهنگ جان عزیزم! :)

اینه که خواستم بگم وقتی دیدید اینجا نیستم، یک سری به اون طرف هم بزنید: [کلیک] 

مثلاً همین الان که نگاه میکردم دو، سه تا پست هست که اینجا نذاشتم. شما زحمت بکشید بخونید خوبای من! :)

پست پایین رو هم همین الان کپی کردم از اون طرف.

  • ۹۵/۰۵/۳۰
  • بآنوی یار