من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

شب ِ آرزوها...

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۳:۴۳ ب.ظ

امشب، خدا خیلی دقیق تر از روزای ِ قبل داره به حرفامون گوش میده، این فرشتـــه ها دارن تو گوش ِ خدا زمزمه میکنن و میگن خواسته هامونُ...

امشب، آروزهای ِ قشنگ، با عنوان های قشنگ از خدا بخواید...

مارَم تو دعاها و آرزوهاتون میارین؟

  • ۹۳/۰۲/۱۱
  • بآنوی یار

نظرات  (۴)

  • زُهــ♥ـــره
  • مبارکه اینجا :)
    ایشالا پر از شادیُ خوشبختی :)
    فقط حیف نمیشه تو وبلاگ دوستان گذاشتش ... اینجوری موقع آپ کردن نمیفهمیم که :(
    پاسخ:
    مرسی همشهــــری ِ عزیز! ارادتمیز وار... :)
    یُـــخ دا، بورا اولماز کی قویاسان بلاگفانین وبلاگ ِ دوستانینا.
    شــــــــــلام:D
    پاسخ:
    عیلک ِ سلام! :) :دی
    ای جونم...
    من که شادی و وصالتون رو از خدا خواستم
    یه دل بزرگ و پر ارامش
    یه کفش اهنی خوب برای زندگی پر از خوشبختی
    پر از روزهای خوب
    پر از هیاهو
    پر از نشاط
    پر از شادی
    پر از شیطنت های خاص خودتون
    پر از سلامتی
    پر از همکاری مشترک
    پر از درک متقابل
    پر از صداقت
    پر از سلامتی و وفاداری
    پر از مهربونی مهربونی مهربونی
    شاد شاد باشین
    و پایدار
    پاسخ:
    مرسی نازنین بانوی ِ مهربـــــون... :*
    سلام نانازیم
    یاخجیسان؟ ایشالاه کی بوردا فقط خوش حاطره لر یازاسان
    همیشه شاد یاشیاسیز.بیربیریزین کناریندا
    الله هیچ وقت غصه قلبیلریزه ورمسین