من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

قوربان لیخ

جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۰ ب.ظ

ما رسم داریم تو اعیاد مهم عربی، واسه عروس و داماد هدیه ببرن. مثلاً روز قربان واسه عروس هـدیه میبرن، و روز غدیر واسه داماد. حالا تو زبان ترکی به اون عیدی ها و هدیه هایی که تو روز قربان واسه عروس میبرن میگن: «قوربان لیخ» یا به هدیه هایی نوبرونه میبرن میگن: «نوبارلیخ» و به هدایای شب چله میگن: «چله لیخ» آخر همشون یه «لیخ» اضافه میشه. لیخ هم که نه، در حقیقت «لخ» یعنی لام به سکون. حرکه ای نداره. ولی چون تلفظش در فارسی سخته، من لیخ نوشتم.
اینا هم عیدی های قوربان لیخ من: [کلیک] و [کلیک] هر طرف ببعی، اول اسممون رو نوشتن خانواده همسری! :)

یه چادری هم بود که چون طرحش تو عکس زیاد معلوم نبود، عکس نگرفتم.

  • ۹۴/۰۷/۰۳
  • بآنوی یار

نظرات  (۴)

  • فرزانه ♥ امین
  • مبارکت باشه عزیزم...عالیه...
    چقد خوبه این هدیه گرفتنا...خیلی کِیف میده تازه عروس بودن :)
    پاسخ:
    اوهـــــوووم :)
    خیلی مبارک باشه عزیزم
    هرکدوم از هرکدوم زیباتر و برازنده تر
    ان شالله ک به خوشی و دل شاد استفاده کنی
    عیدتونم مبارک
    پاسخ:
    ممنون فرناز جانم! :)
    گوسفندُ :)))
    پاسخ:
    :))
    اینطوری نگاش نکنین، اسمش ژیگول خانه! :دی
  • آمنه هنرمند
  • آخی خدا حفظتون کنه
    ان شاءالله خوشبخت بشید
    کت دامنتون هم خیلی زیبا و با سلیقه خریداری شده بود
    بیچاره گوسفندا
    ماهم گوربانلیخ داشتیم
    یازیخ!
    خیلی گوسفند ساکتی بود:)
    بی صدا مرد!
    :)
    پاسخ:
    مرسی آمنه بانو :)
    مررررسی...
    مال من هنوز زنده هست، ژیگولِ من :))
    نگه داشتم چاق و چله بشه :دی
    واسه منم ساکته...
    آخـــــــی...