من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

عاشقانه های من و آقای یآر

من و آقای یآر

آقای یاری دارم که 5 سال و 3 ماه ازش کوچیکترم.
تولد عشقمون: 12 بهمـــن 90
تاریخ عـــقــــد: 10 خـــرداد 94

وبلاگمـون تو بلاگفا:
http://6672.blogfa.com/

پیوندها

ربات من و آقای یار

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۲۲ ب.ظ

ربات وبلاگمون رو راه اندازی کردیم.

دوستان هرکسی میخواد میتونه توی ربات عضو بشه تا هر موقع وبلاگ آپدیت شد خبر دار بشه.

اینم آدرس ربات

  • ۹۴/۰۹/۰۴
  • بآنوی یار

نظرات  (۱۷)

  • مامان فسقلی و شوبری
  • سلام به به ربات اقا و خانوم یار!!
    نسیم خوب حوصلت میشه ها....فکرکنم از تکنولوژی موجود نهایت استفاده رو میبرین:))
    پاسخ:
    هه هه... :))
    علی درست کرده ربات رو... ولی باحال و جالبه ها. نه؟
    علی عاااشق این کاراست... عزیزمم...
    چه بیکار....کی هستی مگه ما منتظر ابدیت شما باشیم..والابخدا
    نسیم جونم کاش کامنت دونی ِاون طرف و باز کنی
    پاسخ:
    شرمنده عزیزم...
    بلاگفا دیگه مثل قبل نیست.
  • حاج خانوم
  • همیشه شاد باشین ^_^
    پاسخ:
    ممنون عزیزمم... ^_^
  • سحر و محسن
  • سلام نسییییییییم من بالاخره برگشتمممم^_^
    با یه تاخیر 6 ماهه ازدواجتونو تبریک میگم و از خدا براتون بهترینارو میخوام عزیزدلم
    پاسخ:
    سلام سحررررر... :-* کجا بودی تو دختر؟؟
    فک کردم دیگه نمیای...
    خیلییییییی خوشحالم کامنتت رو دیدم عزیزمممم... :-* :-*
    وااای... مرسی عزیز دلم... ^_^
    عالییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • زینـب خــآنم
  • دنیـآی بدون ِ عیـنک خیـــلی لـذت بخـشهـــ
    کاملا درکت میکنم
    مبارکه  : )
    خیلی باید مراقب چشات باشی ک ی وخ برگشت نکنن ، مخصوصا یکی دو ماه اول
    اگ مراقبتت درست نباشه تا چند سال دیگ دوباره ی مهمون ناخونده ب اسم ع ی ن ک خواهی داشت  - _ -
  • دانه انار
  • دنیای بی عینک مبارک
     و دیدن عشقت بی واسطه گوارای وجودت
    ب سلامتی نسیم جان :)  چشمان جدید مبارک :دی
  • ♥ راضیهـ פּ ؋ـرزاـב ♥
  • سلام واااای چقد گشتم دنبال جایی که بتونم برات نظر بزارم
    سلام میشه بگید چجوری عکس میذارید که بایه کلیک عکس و نشون میده؟
    تو هم گذاشتی عین زنای آویزون همه عملات و بعد شوهر کردن انجام بدی بدبخ 
    سلام 
    خوبید؟
    ازدواجتون رو تبریک میگم 
    قبلا گفته بودید بعد از وصال ماجرای آشناییتون رو مینویسید 
    میخواید بنویسید؟؟
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک وبلاگ خوبی دارین
    منم روشن شدم:دی البته قبلاهم یبار روشن شده بودم:*
    خیلی خوشحالم ک خوشبختید:*ان شالله تاابد خوشبختبمونید کنار بچه هاو نوه و نتیجه هاتون:دی
    میتونم لینکت کنم؟
    پاسخ:
    پس همیشه روشن باش :)
    الهی آمین :))
    اوهوم، چرا که نه؟
    سلام من چن وقتیه با وبلاگت آشنا شدم،وبلاگ جالبی داری ،همیشه اینجوری خوشبخت بمونین ایشاله
  • مریم♥امید ^_^
  • اها اینجا اومده:دی
    فک میکردم اونجا سی ام دادم هی منتظر جوابم بودم:))))))
    لینکت کردم دوستم:****
    پاسخ:
    عزیزممم :*
    :دی